Welkom op de Beestenspul Support pagina. Heeft u vragen? Bekijk dan onderstaand de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, gebruik dan het formulier onder de veelgestelde vragen om ons uw vraag/opmerking te sturen. In het kader van Privacy is enkel uw e-mailadres en uw vraag voldoende.
Veelgestelde vragen
Bestelling
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden. Wij doen ons uiterste best om deze wijziging door te voeren. Soms zal het niet lukken, dan is de bestelling al te ver in het verzendproces en kunnen we dit proces niet meer doorbreken.
Ik heb geen ontvangstbevestiging of orderbevestiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?
Controleer bij ‘mijn account’ of uw mailadres klopt. Klopt dit, dan kunt u voor de zekerheid bij uw spam-mail kijken. Geen mail van Beestenspul in uw spam-mail? Dan kunt u contact opnemen met Beestenspul.
Mijn bestelling is niet zichtbaar in mijn account en ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Hoe kan dit?
Uw bestelling staat nog niet bij mijn account / bestellingen en u heeft ook geen orderbevestiging per mail ontvangen. Dan is de bestelling helaas niet goed verwerkt. Plaats dan uw bestelling opnieuw.
Wat is de huidige status van mijn bestelling?
Wanneer uw bestelling klaar staat om verzonden te worden en is aangemeld bij de PostNL, ontvangt u een email met de verzendgegevens.
Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?
Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Beestenspul, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.
Bezorging
Mijn bestelling is verstuurd, maar nog niet bij mij afgeleverd. Wat moet ik doen?
Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn en u heeft wel een trace code ontvangen van uw zending, dan kunt u contact opnemen met PostNL . Indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact opnemen met Beestenspul
Wat gebeurd er als ik niet thuis ben als de bestelling wordt bezorgd?
Het kan gebeuren dat u niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt u van de postbezorger een niet-thuis-briefje in uw brievenbus. Hier op staat vermeld dat het pakketje bij de buren is afgeleverd of er staat vermeld wanneer de postbezorger weer komt.
Kan ik de bestelling ophalen?
Ja, dit is mogelijk. Uw bestelling kunt u bij ons in de winkel ophalen.
Ons adres is: Tennisstraat 48, 3078 ZK Rotterdam. Tijdens het bestelproces kunt u er voor kiezen om de bestelling op te halen.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Beestenspul worden geleverd door PostNL. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij PostNL. In deze email wordt de trace code vermeldt, zodat u uw bestelling kunt volgen
Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?
Voor bestellingen vanuit Nederland bedragen de verzendkosten:
€ 3,50 voor bestellingen die door de brievenbus passen.
€ 5,50 voor bestellingen die verzonden worden als pakketpost.
Bij uw bestelling vanaf € 50,00 exclusief verzendkosten, binnen Nederland, betaald u geen verzendkosten.
Voor bestellingen die verstuurd worden naar het buitenland hebben we per land een vast tarief.
Deze verzendkosten bedragen:
België: € 4,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen en € 6,95 voor bestellingen die verzonden worden als pakketpost.
Denemarken: € 15,95 per bestelling
Duitsland: € 8,75 per bestelling
Frankrijk: € 13,95 per bestelling
Spanje: € 17,95 per bestelling
Zweden: € 18,25 per bestelling
Staat uw land er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
We streven er naar om binnen 1 tot 2 werkdagen uw bestelling klaar te hebben staan om te versturen of om op te halen. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven. Wat moet ik doen?
Heeft u per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen de bestelling dan nog voor u te wijzigen.
Maar wanneer de bestelling reeds is verzonden, dan zit de bestelling in het verzendproces van de PostNL. Beestenspul kan hier dan niets meer aan veranderen. Mocht uw bestelling dan bijvoorbeeld retour afzender worden naar Beestenspul, dan kunnen we daarna de bestelling alsnog naar het juiste adres sturen. Eventuele kosten die hieruit voortkomen, zijn voor rekening van de besteller. Voordat we de bestelling opnieuw gaan versturen, nemen we eerst contact met u op.
Overige vragen
Ik heb een klacht. Waar kan ik dit melden?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Klachten kunt u aan ons doorgeven via mailadres: info@beestenspul.nl . We nemen dan spoedig contact met u op.
Hoe kan ik contact met Beestenspul opnemen?
U kunt contact opnemen volgens onderstaande gegevens:
Handelsonderneming Beestenspul
Tennisstraat 48, 3078 ZK te Rotterdam
Tel: 0031-(0)10-4790688
Mail :info@beestenspul.nl
www.beestenspul.nl
Retourneren
Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?
De geretourneerde artikelen worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 7 werkdagen naar u overgemaakt. Eventuele kosten (verzend- en verwerkingstarief, schade of missende onderdelen) zullen in mindering gebracht worden op het totaalbedrag.
Ik heb etenswaren besteld en ontvangen, maar ik wil dit retour sturen. Mag dit?
Nee, helaas kunt geen etenswaren terugsturen of ruilen. Dit geldt o.a. voor snacks, voeding en kattengras.
Ik weet niet zeker of ik het ontvangen artikel nog retour kan sturen. Wat moet ik doen?
Weet u niet zeker of uw artikel (nog) voldoen aan de eisen? Stuur gerust een email met de benodigde informatie en een foto van het bewuste artikel naar info@beestenspul.nl . We nemen dan spoedig contact met u op.
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen of ruilen?
Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u het bijgesloten retourformulier gebruiken om het artikel te ruilen of aan ons te retourneren. Vul het retourformulier zo volledig mogelijk in en voeg dit formulier in uw pakket of enveloppe.
Stuur ook een mail naar info@beestenspul.nl en geeft u door of u wilt ruilen of retourneren.
Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?
Retourneren binnen 7 dagen na ontvangst, ongebruikt en bij voorkeur in de originele verpakking. Verpak het artikel in een goede verpakking en frankeer voldoende. U kunt het pakket dan naar ons adres verzenden. Zodra wij uw zending binnen hebben, nemen wij contact met u op.
Staat uw vraag er niet tussen?
Maak dan gebruik van ons supportformulier.